Provar en pasta- och bacongratäng

Söndag 6 Februari:

Det har iaf slutat att snöa nu, även om snön ligger kvar. Soligt idag när jag går iväg till jobbet för att öppna butiken.



Eftersom vi tydligen är mästare på det, så passar vi på att tjaffsa även idag efter jobbet.
Sen blir vi sams.
Och så är det matdags. Idag freestylar jag en pasta- och bacongratäng!



Första gången för allt... spännande.



Mickis tycker att det är gott men jag är lite tveksam till en början...



...efter några ytterligare avsmakningar gillar jag det dock.
Som ett mellanting mellan tortellinigratäng och ost- och skinsås!
Dock inte lika gott som något av dem, enligt mig. Men fullt ätbart iaf! :oP



Kvällen avslutas med TV-tittande i sängen hela familjen,
Bebis liggandes på mammas mage. :o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0