Nu har jag provat på yoga också! :o)

Söndag 13 Februari:

Det är söndag och jag är ledig MEN idag måste Micaela in och jobba hon istället. :o/ Aldrig får vi bara va lediga tilslammans, alltid ska nån av oss jobba. :o/
Tur hon inte jobbar till så sent iaf.
Vi hinner iaf kramas en del och titta på hockey :oS innan jag ska iväg sen... ut i kylan.



Ikväll skall jag testa på yoga!
Spännande och lite läskigt, första gången detta för mig.
Och ja jag är juh inte i alltför bra form just nu och inte världens vigaste osv.



Men ja... jag överlevde juh även yogan.
Och det var... intressant, annorlunda... Tål nog att ges nån mer chans att provas.

Efter yogan får jag ta svängen till Willys också och handla lite sallad osv.
till kvällens middag och mys...
Sedan hem till min kära! :o)

Och ja hem till det här. Vår granne är juh som han är...
Hört talas om soppåsar? Hört talas om sopnedkast? :oS



Jaja, till kvällens middag värmer vi tacopaj
och gör ny kesoröra och sallad till det. Smarry. :oP



Nu fuskade vi lite med veckomatsedeln, för egentligen skulle vi gjort lasagne ikväll
men det här gick snabbare, så vi sparar lasagnegörandet till morgondagens
Alla hjärtans dag-middag. :o)


Nu en romantisk dramakomedi i sängen!
Hahahahahahaah, det lät juh bra.... ;o)
FILM menade jag juh iofs....

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0