Morgondans och egenbakad pizza!

Lördag 29 Januari:

Jag har ledig helg den här helgen, aaaahhhh.... :oD
Jag och Micaela tar oss sovmorgon!!!

Sen vaknar jag till på studs en halvtimme innan vi ska vara på Friskis & Svettis!
Och Lelle ringer strax därefter och kommer upp å stressar oss. ;o)
Mickis bangar dock - men jag går och dansar med Lelle!
Morgon/förmiddagsgymnastik är juh bra...



Hemma igen äter jag frukost tillsammans med älsklingen.

Vi får oss en överraskning från köksfönstret!
2 stora älgar på baksidan där!!




Efter frukosten följer det städning,
samt en sväng ner på stan för lite shopping!
Köper fler fina tallrikar och så blir det Bolaget med. :o)

Så förbi en mataffär också för att tjacka jäst.
För ikväll bakar jag våra egna pizzor! ;oP



Pizza Bolognese!
Egen pizzadeg, egen tomatsås.



Vi tänder en massa levande ljus till middagen.



Och pizzan är supersmarrig!!!  ;oP



Micaela påstår tom att det är godare än pizza från pizzerian!
Jag vet inte riktigt om jag vill sträcka mig så långt dock.
Är två helt olika saker det där... men gott är det!!! ;oP


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0