Inbjudningskorten är här!

Hämtade juh ut inbjudningskorten till brölloppet dårå.
Dom som jag designat själv och som Jenny fått knåpa ihop efter hårda instruktioner, heheh... ;oP

Spännande att öppna paketet.... :oS
Har dom blivit som jag ville nu då... :oS



Åååå så fina dom är!!
Vissa detaljer kanske som man själv tänker på
- men som förhoppningsvis/antagligen inte nån annan kommer att tänka på,
för det är juh ingen annan som vet min tankegång, heheh... ;oP
Så för att inte spoile it tänker jag inte ens kommentera vad dom grejerna är! ;o)



Provvikning av ett kort.



Korten blev inte riktigt som jag ville :oS
- men de är fina och jag får jobba med det jag har helt enkelt! ;o)

Nu ska bara korten pimpas lite mer och stoppas i kuvert,
sen skall de väl skickas iväg här också snart.... Får se när det blir.
Måste juh först göra en slutgiltig spikning av gästlistan! :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0