Hon har varit 1 månad rökfri nu, detta måste firas! :oD

Fredag 4 Februari:

Efter en lång och tråkig dag på jobbet är det matlagningsdags hemma.
Ikväll står det pasta- och baconsallad på veckans matsedel - som vi följer slaviskt. :o)



Lite fetaost slinker det också ner i salladen. ;oP



Och så vitlöksbröd till, mums!



Mycket smarrig middag det där.

Och så en överraskning till flickvännen!
Idag har hon varit rökfri i en månad!!! :oD

Förlåt men jag var ganska stressad när jag tecknade lite på kuvertet i all  hast! :oS




En liten söt mus till min söta lilla gnagare. ;o)



Och kortet i kuvertet har också en liten gnagare på den.



Och tro det eller ej, det är inte jag som sagt till eller bett henen att sluta röka.
Det är hennes eget beslut helt plötsligt! Och glad för det är jag förståss. :o)

Popcornkväll...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0