Håruppsättning!? :oS

Måndag 14 Februari:

Alla hjärtans dag - och jag är så pass skanky att jag inte orkar tvätta håret ens! Alltså jag duschade juh men tvätta håret pallade jag inte med.
Tur att min kvinna tyckte det var värt att hångla lite med mig trots det. ;o)



Vad gör man då med håret om man inte orkar tvätta det?
Joo man sätter upp det så det inte syns så märkbart. Heheh...



Alltså planen var juh att vi skulle gå och träna senare under kvällen sen tillsammans
men sne sket vi i det och myst ehemma istället - men det var därför jag inte orkade
med hårtvätten eftersom jag visste (trodde) att jag ändå skulle behöv tvätta det sen igen!

Jaja anledning iaf att för en gångs skull göra nåt med håret!
Sällan jag gör det, vet juh aldrig vad jag ska göra med det...



Ja, så mycket mer avancerat än så här blir det inte när jag ska fixa hår...
Har liksom ingen aning om vad jag ska hitta på med det. :oS



Fick duga det här iaf.

Aaajoo fan, jag hade juh faktiskt örhängen på mig också
men tydligen inte här, jaja...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0