Bukett eller inte?

Såhär på Alla hjärtans dag när alla köper blommor till höger och vänster så funderar man juh lite på det här med blommor...
...och då kommer jag till brudbukett.
Frågan är... Brudbukett eller inte!?
Känns inte riktigt som jag det där med värsta blombuketten i handen...
Det hela känns bara så överskattat och onödigt, jag vet inte...
Ska jag ha nåt ska det vara något enkelt iaf, det är något som är säkert!
En fundering var något åt det hållet som på bilden. Enkelt och med sidenband runt skaftet! Eller ingen bukett alls...
Vi får se hur det blir, har juh fortfarande tid på mig att ändra mig om detta ett par hundra gånger sådär... ;o)

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0