Besök av en av mina bästa vänner... :o)

Lördag 4 September:

Jooobb... 
Käkar frukost på jobbet eftersom jag är där så pass långt innan jag egentligen ska börja.
Å så fota mina nya kängor då. Som verkligen bara inte gör sig på bild... :oS Grymmt snygga på riktigt iaf. Gillar att de är så pass höga. :o)
Jaja jobba jobba då...



Efter jobbet hem... svärmor är hemma hos oss. Säger hej och byter om till joggingkläder.
Sen är jag duktig och går ut och springer då! :o)

Har inte tid med något mer avancerat sen än att värma några matlådor till middag.
Smarrigt dock! :o)
Sen måste jag städa badrummet och så duscha...

Får besök på kvällen... :o)
Det skall drickas öl.

 

Det är Anders, Marie och Tommy som kommer över.
Plus att svärmor kommer tillbaka.
:o)



Mycket trevligt besök. Synd att vi inte kan träffas oftare!
Anders är juh faktiskt en av mina bästa vänner!
Men Anders och Marie bor fy skamm alltför långt borta! Tycker de ska flytta hit, så de så!!!!!!



Efter att ha krökat hemma hos oss så blire till att hoppa in i en taxi och åka ner på stan
och gå på Sailors Grave!

 

Eftersom hela Södertälje lider av hysteri för Hoffmaestro (som spelar på Berget ikväll)
så är det inte direkt fullpackat nere på stan.
Men det gör inte så mycket för man kan juh ha trevligt ändå,
utan att behöva använda armbågarna för att komma fram. :o)


Det var en trevlig kväll! :o)
Och det var kul att Mickis till slut fick träffa Anders och Marie! :o)
Skönt att alla kom överens med, vilket jag iofs förstod. För vem kan motstå min fina flickvän - alla gillar henne! :o) Charmig som få liksom, på riktigt.
Och så fick jag höra också att min svärmor var riktigt grymm. :o) Fast det visste jag iofs också redan, gillas! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0