Blev inte riktigt som tänkt...

Fredag 24 September:

Aaahhh ledig från jobbet nu då... :o)


Slappar bara hemma med katterna hela dagen!



Sen på eftermiddagen drar jag och möter Micaela på jobbet...
...och tar en sväng nere på stan.
Mickis vill kolla på kläder - men sen orkar hon ändå inte, nähep.
Hem då... och färga mitt hår! Välbehövt!
Ikväll blir det färgning av de svarta delarna! :o)

Vi orkar inte komma på något till middag, så det blir bara mackor.
Ostfrallor med alspånsrökt skinka, oh yes good stuff! ;oP

Och så blir vi upplockade av Ola sen för en sväng till Dala för några öl och dart.
Dart visar sig sen dock betyda att Mickis och Ola sitter i prncip hela kvällen vid en spelautomat och spelar Keno! :oS Lagom kul sådär...



Me...
Blev very casual ikväll, skulle juh bara förbi Dala...



Eva & Rita dansar.
Mickis kör tändare i luften till den vackra balladen... ;o)



Sen blire mer spelmaskin och Keno... :oS
Eva och Rita rockar loss...



Annica komemr också... :o)



Vid stängningsdags är inte jag på nå bra humör längre.
Var på bra humör när vi stack iväg hemifrån men nu äre borta...
Dels tråkigt att bara kolla på när några spelar.
Dels hungrig. Fick ingen mat, trots att jag påpekat flera gånger att jag ville köpa käk... blev bara ignorerad. :o(
Mickis är asplakat såklart.
Och det blir efterfest hemma hos oss. Jag vill inte vara partypooper. :o/
Taxi över bron - och broöppning blir det såklart.



Eftersom jag inte förväntade mig gäster så äre rätt stökigt hos oss. Jag skäms. :oS
Ännu mer skäms jag sen när svärmor börjar städa. Då gömmer jag mig. :o/
Till slut bänkar jag mig vid laptoppen. Känner mig rätt nykter nu, klarnat till.
Var rätt full där ett tag men inte längre...
Trist, jag som faktiskt var lite på där när vi drog iväg... men shit happens.

Kvällen/natten slutar, såklart, med att jag och Mickis är osams.
Hon sätter sig vid datorn och spelar poker - vill nog inte veta hur mycket hon blåst bort..!? :oS
Och jag går och lägger mig.
Sen vill hon såklart kramas sen när hon kryper ner nån gång när jag somnat, gud vet vad klockan kan ha varit. Jag försöker ignorera och sova vidare bäst det går... går dock inte så bra...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0