Hockeysäsongen drar igång då...

Torsdag 16 September:

Jobbar idag trots att jag egentligen skulle varit ledig.
Extrapass = extrapengar.
Extrapengar = större chans att kunna lägga undan pengar till vår resa!! :o)

Springer iväg på morgonen, sen till bussen.
Springa i lång kjol och högklackat är juh en hit! :oS
Hann iaf... Gallertrappan bakvägen till jobbet är också kul i långkjol och heels!
Och sen att mötas av ett bombnedslad på jobbet, ja det är också riktigt kul...



Ja jag har juh något att göra iaf idag då, kan man väl säga!
Bara att fortsätta med allt det dom inte hann med igår...



Dagens praktiska outfit... :oS
Jaja, det är väl bara att hugga i och jobba på...
Dags att börja jobba, så jag kan öppna butiken!



Jobbar till 15 bara idag, skönt. För en gångs skull får man gå hem i vettig tid. :o)
Hinner tom hem innan Micaela.



Trött trots kortare arbetsdag.




Ikväll är vi sådär inte sugna på mat igen.
Jag kan lugnt laga mat, det är inga problem... men vi är juh inte sugna på nåt!!
Till slut kommer vi på att vi ska göra toast!
Matlåda med lasagne finns det juh iaf kvar så Mickis kan ta med till jobbet imorgon...

Supergoda toast blev det! Och så slängde jag förståss ihop sallad till det med! :o)



Rasten på jobbet idag gick åt till att handla. Hade inte med mig någon mat ändå.
Köpte min efterlängtade pensel!!
Så nu kan jag måla lite hemma! Spegel, bord, skrivbord.... heheh... ;o)



Ikväll är det hockeypremiär.
Kvällen till ära drar Micaela förståss på sig sin SSK-tröja.
Och så poserar hon för mig så snällt så, lydig flicka. Men hon kunde sett lite gladare ut, heheh...
SÖT iaf. ♥ ♥ ♥ (Förlåt älskling, var tvungen lägga upp den, du är så fin! )
Hockeyn varvas med Idol.
Matchen började bra... men sen nää...
Efter ishockeyn blir det mer politik...
Mickis ville lyssna vad de hade att säga...
...men hon somnar juh i soffan, som vanligt! Nåja hon spoonar juh mig iaf medans hon sover!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Tamayou

I recomend this site

2011-05-27 @ 12:58:38
URL: http://tamayou.blogll.com
Postat av: Tamayou

I recomend this site

2011-05-27 @ 12:58:56
URL: http://tamayou.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0