Ännu en dag har flutit förbi...

Tisdag 14 September:

Jag är ledig från jobbet idag med... men som vanligt går jag upp med flickvännen och fixar frukost till oss.
Idag bestämmer sig vår brödrost att den har fått nog. Proppen går när jag rostar våra mackor. Vi fixar. Provar igen och samma sak händer. Jaha okej, förlåt då. Du ska få pensioneras då din jävel...
Blir till att försöka hitta en ny (såklart fin) brödrost.
En Hello Kitty-brödrost kanske... huuummn.... ;oP



Det är även idag trist och regnigt väder.
Och jag tar det som en (DÅLIG) ursäkt att inte gå ut och motionera. Fy fan vad jag är dålig! :o(

Plockar lite hemma, inget avancerat dock.
När Mickis kommer hem och ska på toa upptäcker hon min toapappersstapling...
"Får man välja vilken man vill använda eller?"
Jag är som en morsa, som vanligt: "NEJ! Man använder den man börjat på!"
"Men jag vill ha den längst ner till vänster! ...
Fan också, det var den som var påbörjad! HÖGER menade jag!"
Hahahahaaaa....



Trots regnvädret tar vi oss idag en liten promenix iväg till Willys för att handla lite.

Idag lagar jag lasagne till middag.
Såklart med fetaostsallad till. We like! ;o)




Efter middagen äre Idol-dags med chips och dipp.
Onyttigt och dåligt men aaa...
Och så mer soffslapp efter det...
Slötittar på valprogram, knappar mest på datorn.



Mensvärk = Chokladdags!
Man MÅSTE juh få sin favorit(FAZER)choklad när man har ont och är bitter!

Och så hittade jag Polly sommarbär på Willys idag,
så var tvungen att köpa en påse till helgen.
JA, jag har faktiskt låtit bli att öppna den, otroligt nog!

Marabouchokladen är Mickis... som hon inte öppnade heller
utan åt av min Fazer istället. Jag vet, den är GOD! ;o)



Sen däckar Mickis i soffan, som ALLTID! Min söta lilla tant!



Jag passar på att rensa kattlådan innan läggdags...



Sen ser jag till att Mickis kryper över till sovrummet och sängen istället.
SLEEPYTIME!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0