Gillar hon tacogratängen må tro..? :oS

Fredag 10 September:

Ledig från jobbet idag. Men seg som fan, så orkar inte mycket. Bara slappa.
Fattar inte varför jag inte gick och la mig igen när Mickis gick till jobbet... :oS

Försöker få tag på den där kärringen på skolan, som vägrar svara på mina mail...
Mailade med henne i förra veckan och så skulle jag skicka in mina kompletteringar attesterade till henne. Och detta gjorde jag, så att hon borde fått dem på fredagen eller senast på måndag! På måndag eftermiddag mailade jag då henne och frågade om hon fått dem. Inget svar. Väntar snällt...
Onsdag mailar jag henne igen och frågar det samma. Inget svar. Får väl vänta mer...
När jag nu, på fredagen fortfarane inte hört något från henne får jag väl lov att sätta mig och ringa upp henne då. MEN hon svarar inte i telefon heller när man ringer...
Så då ringer jag efter några försöka till receptionen på skolan istället - men där är det samma visa. Ingen som svarar...
SÅ JÄKLA FRUSTRERAD!
Jag beslutar mig för att chansa och lämna ett röstmeddelande på receptionens telefonsvarare och förklara läget! (Kursansvariges telefon hade ingen svarare ens)...
...och tilll slut efter ett tag så ringer någon från receptionen upp mig!! Wohooo... Shit asså!
Ja, hon jag sökt är tydligen sjuk!
 Ja okej, fine.. men alltså man tycker juh att de får antingen ha en ersättare för henne eller så får hon faktiskt svara i telefon eller mail ändå.
Nu har juh skolan redan börjat för ett tag sen och jag är redan sen - och kommer bli ännu senare nu! PLUS att jag vill juh får svar på om jag kommer att komma in på kursen eller inte, för annars vill jag juh ha chansen att fortfarande kunna söka in nån annanstans på restplats!!
Men ahhja, fick iaf reda på att mina kompletteringar kommit fram. Nu återstår bara att VÄNTA mer, tills damen blivit frisk.... vad ska man annars göra...
Väääääntar...

Dagens lunch: Bacon och nudlar dränkta i kinesisk mörk soya.
Som sagt, slappdag. ;o)



Efter att ha fått i mig lite mer energi under dagen och lyckats piggna till liiiite
så är det dags för en sväng till affären för att handla till middagen,
plus panta dessa eviga jävla PET-flaskor som samlas!
Får sällskap till affären av Jenny - som även hämtar sin xbox, som vi juh lånat.

Mickis har hunnit komma hem från jobbet när jag kommer tillbaka från affären.
Dags att laga middag.



Blir första gången hon får prova tacogratäng! ;oP



Spännande. Kommer hon att gilla det!?
Jag som lovat henne att hon kommer göra det... :oS



Pheeww... lättnat. Hon gillade det! :oD


Å så en lugn hemmakväll på det!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0