Provar laga fläskfilépasta

Torsdag 23 September:

Man tager vad man haver såhär dagen innan löning.
Okej vi har juh pengar, för vi har lagt undan till resan, men dem vill jag inte röra.
Vi har faktiskt mat i frysen också, så lika bra att använda det!
Har bacon och fläskfilé hemma, så nåt av det...

Kommer på den genialiska idén att jag kan prova göra fläskfilépasta!
Är juh så gott på restaurang, så varför inte prova. Inser dock att det inte kan bli precis likadant.. :o)
Pitchar idén för min kräsna flickvän som godtar det "om det blir som på restaurang".
Det kan jag inte lova men jag får lov att laga det ändå. ;o)



Fanns tyvärr ingen garnering att tillgå - men maten var iaf supergod!
Mickis älskade det också, så jag är mycket nöjd! :oP



Nästa gång kanske jag skulle vilja ha lite grönsaker till dock.
Mickis klarar sig säkert så bra så utan men jag gillar juh grönt!

Men som sagt så var det supergott så här också! Me likey, a lot.
MÄSTERKOCK, oh yes!!! ;oP


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Iverlily

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-09-02 @ 12:08:34
URL: http://iverlily.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0