Pannbiff med löksås

Måndag 20 September:

Andra gången någonsin jag ger mig på det, pannbiffdags!
Och första gången någonsin jag provar att göra löksås! Tror inte ens jag smakat på löksås, så jag vet egentligen inte riktigt hur det SKA vara eller smaka - men jag improviserar... är man mästerkock så är man juh! ;oP

Men först måste jag skära en massa lök...
....och det går juh som det gör - en massa tårar!



Pannbiff och löksås på gång...



Inget fint upplägg idag. Bara splatt på tallriken - vi är hungriga!! ;oP



GOTT hur som helst, mycket gott! :o)
Med potatismos och gelé till.



Älsklingen gillade också och vill gärna äta det igen.
Då är jag nöjd! :oD


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0