Fullt upp hela dagen!

Tisdag 7 September:

Dagen, eller morgonen då, börjar tidigt med frukost med flickvännen.

Sen måste jag kila ner till min gamla lägenhet som jag sagt upp. Besiktning idag.
Nervös... har juh gjort om en massa! :oS

Syrran har flyttat ut nu, så det är tomt där när jag kommer till lägenheten...





Besiktningen gick bra!! :oD
Jag var rädd att åka på att göra om igen eller betala en massa...
...men istället fick jag beröm.

Mina hyllor måste tas ner... även om hon besiktningstanten sa att hon personligen gärna hade haft kvar dem uppe men hon måste säga att de ska ner för de tillhör inte lägenheten.





Och listerna i vardagsrummet MÅSTE tydligen vara vita, så dem får jag måla om bara.



Fondväggen i köket godkändes.
Och fondhörnan i vardagsrummet godkändes - där var jag riktigt orolig...
...men hon tyckte bara jag var händig och att det var snyggt gjort! ;oP



Samma med hallen och de tapetserade skåpsdörrarna! Lättnad!! ;oP



Efter besiktningen ut på en joggingrunda!!!

Sen förbi solariet. 

Och så skulle jag hämta ut ett paket också men var för tidig,
så fick sitta och vänta utanför lite till de öppnade.
Och nu är jag äntligen en iPhone-ägare!! YEY!! :oD



Konfiguerar och håller på lite.
Duschar.
Och så iväg till jobbet!

Rktigt stressig dag på jobbet. Vi bygge rom på damavdelningen..
...och så kommer det galet mycke tfolk på kvällen.
Får lämna butiken som en krigszon på kvällen när jag stänger.

Hem då och laga middag. Är helt slut men måste juh ändå...

Fetaosten till salladen idag hade väldigt speciell smak...
...kunde liksom inte riktigt bestämma oss för om vi gillade det eller inte, hahah...



Japp, klassikern tortellinigratäng fick det bli ikväll.
Enkelt och gott liksom.



Och så lite kvarvarande chips från helgen på det... ;oP


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0