Först hårt arbete, sedan hembjuden på middag...

Tisdag 21 September:

Jobba igen då.
Och det är juh mycket på jobbet nu. Högsäsongen har dragit igång och det bara rullar in nya modeller av skor vareviga dag, vilket innebär ombygg hela tiden för att få plats med nytt...

Några av dagens nya modeller...



Då har jag fått plats med en ny pojksko på stl 24-30 avdelningen, så här fick det bli.
Fräsch turkos färg på den nya höstskon.



En bild från hur det blev efter fredagens och helgens ombygg på frontdelen av butiken.
MC-tema i entrén.



Dagens stora projekt är mittdelen på den långa DAM-väggen!
Och jag är nöjd med resultatet, så här blev det! :o)
Fast jag är irriterad över att någon hann vända på en stövel där innan jag hann fota
och att jag inte såg det när jag fotade. Blä.



Efter en hård arbetsdag med ombygg (= lyfta och bära hyllor, samt tunga kartonger med skor,
plus gå upp och ner för stegar) så är det bara att åka iväg hem till Jenny.
Vi är överbjudna på middag hos henne, jag och Micaela.
Gott med mat när man jobbat hårt!!



Sallad, vitlöksbröd och spghattigratäng bjöd hon på - efter önskemål om det. ;oP



Middagen avnjöts i vardagsrummet till Idol. :o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0