Bara träning... :oS

Torsdag 2 September:

Helt värdelös dag. Inte gjort så mycket faktiskt...
På eftermiddagen tog jag en liten joggingrunda iaf, efter att det slutat regna alltså.

Och på kvällen sen knallade jag iväg till simhallen.



Simmade i 45 minuter och bastade efteråt, som vanligt.
Det är så skönt när man går och badar på kvällar,
för då får jag oftast ha duscharna och bastun helt för mig själv! :o)

Vågen i omklädningsrummet gav iaf ett "positivt" besked idag!
Positivt och positivt iofs, men att det gått åt rätt håll iaf - 2 kg mindre än förra veckan.
Skönt. Man vill juh märka någon skillnad när man kämpar och försöker vara duktig!
Önskar bara att jag ska börja KÄNNA och SE någon skillnad snart också...
Sambofällan sucks! Hur kunde man falla för det...!?! :o/
Jaja... ändring SKA det bli!

Promenaden hem från simhallen = LÄSKIG!
Jäkla kolsvarta "våldtäktsgångar" omgivna av tät buskage... Fy fan alltså!



Kvällens middag: Blåbärs/hallonfil med Cheerios

Sen och jobbig kväll/natt med gräl med flickvännen.
Å till slut är vi väl sams igen då. Godnatt...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0