Jag = dagisfröken på hunddagiset!

Måndag 4 Oktober:

Jag är ledig idag. Skönt efter helgens arbete.
Men imorgon är det jobb som gäller igen... Därför passar jag på att slappa! ;o)


Fram till eftermiddagen iaf. För då är det dags för en sån där prommis igen,
till Micaelas jobb och möta henne.
På med trenchcoaten och kängorna då...



Den här grön-röd-gula höstblandningen är fin...



...men satan vad det är kallt när det blåser!



Och när man går över den där förbaskat långa Saltsjöbron så blåser det MYCKET!
Bbrrrrrrr.... 
Ja promenaden är iaf trevligare när man har sina nya hörlurar på!
Hör absolut inget annat än min musik med dem på mig! ;oP



Framme vid Mickis jobb landar det en minichihuahua i mitt knä! :oD
Landar å landar iofs, krälar upp... heheh...



Hon är så söt!!!!!!!
Jag däremot ser ut som en jäkla dagisfröken!? :oS
Fast det är väl nästan det jag är, dagisfröken på hunddagiset!!! ;oD
I wish!! Heheh... ;oP



Den där lilla valpisen tuggar på ALLT, hela tiden!
Den försökte äta upp min klänning, mina knappar, mina kängor...




Och så gillar hon att hångla med!
Tugga lite på halsen, tungkyssas och så...



Hahah...



Jag har små vampyrbett på mina fingrar efter att den lilla tuggat på dem!
Som tur är blev det inga märken på min "provisoriska förlovningsring"
efter att hon såklart tuggat på den med! ;o)



Liten och söt buse!



Mickis sliter sen mig ifrån valpen på kontoret och drar mig ner på lagret istället...
...där jag får höra bröllopsvals nynnas av hennes arbetskamrat, hahah knäppisar!



Jaja, dags för oss att promenixa hemåt igen...

...och ha en supermysig kväll tillsammans med min älskling!
(Utan TV, för den pajade minsann...)



>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0