Nervös eller?

Tisdag 19 Oktober:

Dags att jobba igen då.... men jag vill fan inte kliva upp ur sängen! :o/
Är trött, har än ont i magen och är riktigt frrrrusen!!  :o(

Nej fy fan, vill inte va med längre. Nu äre ingen kul längre!
Fått nog av hösten! Vill INTE ha vinter! Så vad sägs om vår NU!? Ja tack till det...



Jaja bara dra sig upp ur säng å dra till jobbet då. :oS

På rasten passar jag på att kika runt på grejer... funderar kring brölloppet...
Vore det inte skönt om ingen behöver fixa med dsk efter bröllopsmiddagen..!?
Är det för tacky och ofint med engångstallrikar!? :oS
Man kan juh ha lite finare engångstallrikar än sånna där vanliga vita papptallrikar...
Eller kanske inte funkar på bröllop...!?! :oS
Vi vill juh inte ha så "fint" och pretto och stelt och a ni kanske fattar... men ja...
Mycket att tänka på.


Under arbetsdagen kommer jag underfund med att jag tror att jag har ont i magen nu för att jag är nervös... Försöker juh att förtränga det där obehagliga men faktum är juh faktiskt att det är dags i övermorgon!!
För fertilitetsutredning.... Hjälp. :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0