Smarrigaste tacogratängen ever!

Tisdag 12 Oktober:

Skulle ha jobbat extra idag också, samma tider som igår, men blev byte med det till imorgon istället... jaja... Då får jag stanna hemma och planera bröllop istället. ;o)

Men först frukost och få iväg älsklingen på jobb.
Och sedan söka lokal för brölloppet då!



Många timmars research och planerande blir det.
Och jag preliminärbokar en lokal till oss, YEY! :oD

Sen får jag hem älsklingen igen.
Och då är det åter dags att promenixa med Lelle. Lite längre idag än igår.

Kvällens middag består senav min supersmarriga tacogratäng.



Tacogratängen var nog nästan ännu godare den här gången än sist.
Blir bara bättre och bättre, hur det nu är möjligt! ;oP



Men dom extra nachosen behövs nog inte så mycket.
Räcker med själva gratängen och salladen nu då. :o)




Fussball äre på TV ikväll...
Så för mig blire lite mer weddingplanning medans Mickis får sitta och svära...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0