Miss Hillers återkomst!

Lördag 16 Oktober:

Efter jobb och stressande hemma med att hinna äta, duscha och göra mig i ordning på knappa 45 minuter innan gäster skulle anlända så är det då partydags hos oss.
Det är Miss Hillers partyåterkomst efter graviditet och amning typ...
Hon vill dock inte vara hemma hos sig, då baby Olivia är där, så det blir hemma hos oss...

Hiller och Anna anländer först.
Sen ramlar fler in.. bland andra BW...  




Gubbn i lådan dyker också upp. Eller Johan då.




Zombie slampar sig hos alla gäster, som vanligt...



En anledning till varför jag inte gillar att fota med blixt! Då händer sånt här...!? :oS



Åsa med sin kamera - medans den fortfarande fanns...



Kortlek i köket... Lugnare i vardagrummet.




Här dricks det...



Mickis och Lollo spelar på keyboarden.



Toadörren på glänt så flickorna kan prata medans den andra är där inne, hahah...




Fotosession i soffan. Fråga inte mig vilken slags. ;o)



Det var några som var sugna på nåt gott så jag tinade mina cupcakes.
Johan älskade dem och smällde i sig "ett par"... :oP



Dags att dra vidare ut på krogen... några av oss iaf.
Som inte var alltför fulla för det. ;o)
Miss Hillers återkomst var "stark" och hon fick dra sig hemåt istället. Hehh..



Berget!

En glad Nina med en fancy drink i handen.




En massa dansande blev det...
...och återseenden med folk man knappt kände igen.
Eller ja, för mig får juh folk alltid förklara vilka de är dårå. :oS

Sen så träffar juh alla andra på en massa folk de känner också eller lär känna? :oS



Och Micki minns aldrig ens vilke det är hon har träffat...




Hej hejdå...



Efterfest skulle det has hos Micke... och Mickis var såklart på på fyllan.
Jag var dock inte särskilt på på den idén eftersom jag ska orka jobba imorgon.
Det blev inget av det heller, phuuu...

Istället åker jag, Mickis och Åsa taxi till McDonalds drive through! :oS
Vi fastnar såklart i broöppning med taxin!!
Och såklart tar det ungefär femhundra år i drive through-kön! För McDonalds Moraberg är nog världens sämsta och ineffektivaste McDonalds! Det är alltid sådär där!!

Medans vi väntar blir Åsa illamående också och får kliva ur taxin och kräkas lite.
Sen är taxichauffören nojig resten av resan och har en spypåse till Åsa. Hahah stackarn.

Dagen efter undrar både Mickis och Åsa varför vi skulle gått på efterfest, för dom var ändå inte i skick för det... jaaaa det kan man juh undra!! Men efterfest skippades juh iaf. :o)



>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0