Mira fixar (pann)biffen! :o)

Tisdag 26 Oktober:

Efter en hård dag på jobbet, med ombyggnationer mitt i högsäsong, så är det dags för motion!
Shit asså, orka. Dock behövligt!!!
Måste komma i form igen!! Ska juh åka till Mexico! Och skall gifta mig! Dvs måste kunna våga visa mig i bikini i Mars och bröllopsklänning i Juni!!
Jag och lsklingen tar oss en hurtig promenad då! :o)
Och sen svänger vi förbi Willys och inhandlar middag...

Pannbiffar blir det idag. Micaela var sugen på det, så jag svänger ihop det. ;o)
Fick tyvärr inga kort på när jag gjorde dem, för jag var alldeles köttig och kladdig om händerna då!
Men här är de i ugnen sen...



Medans pannbiffar färdigställs i ugnen så börjar jag steka löken...



...och gör en löksås av det sen.



Voilá! Pannbiff med potatismos, löksås och svartvinbärsgelé.



Råkade visst lägga på lite väl mycket sås.. men hey, det är juh bara att lämna...
Hur som, maten smakade MUMS! Såklart! ;oP



Kvällen avslutas sedan med hockey - SSK vinner över äckel-Brynäs! :oD
Och slutligen bokning av flygbiljetter!!! :oD
Cancun Mexico, samt New York, blir det minsann! Oh yeah!!
Hade funderat på Chicago innan juh... men det avgjordes på att flyget blev 2000:- billigare om vi skippade Chicago! Istället få vi då mer tid i New York, vilket vi ändå redan funderade på om vi kanske inte ville ha istället! It was ment to be this way..!? :oD

Trots att vi båda är svintrötta, då vi knappt sover något numera... :oS Så kan vi ändå inte somna! Lite resfeber, hahah...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0