Chew Chew

Måndag 27 September:

Ledig. Slöande hemma med katterna...
...och hemligt planerande, funderande och fnulande... ;o)



Dags för en ny serie igen. Kollat klart på The Real L Word nu, snyft.
Börjar äntligen titta på South of Nowhere - som jag velat kolla på i flera år
men som inte blivit av, förrän nu då! :o)



På eftermiddagen blir det en promenad till Mickis jobb för att möta henne,
med ett stopp vid postutlämningen för att hämta ut paket.
Sen iväg...
Byggnaden ser nästan klar ut nu, den i Rosenlund för nya Konsumbutiken.
Spännande värre att ha sett den växa upp, hahah...



Himmelen ser rätt cool ut idag.




Och jag är rena rama Clark Kent jag.
Visst kan man ana Superwomandräkten där under... ;o)
Trenchcoat och nördbrillor, that's the stuff...



När jag kommer fram till Micaelas jobb sliter vi upp paketet jag hämtat ut.
Det är våra iPhonegrejer som vi beställt. :o)
Till mig hörlurar och rosa skal.
Till Mickis ny sladd och mobilficka med kreditkortsplats.



Mina Skullcandy-hörlurar! :o)



På kvällen blir det soffmys med älsklingen, samt Ben & Jerry.
Caramel Chew Chew = Oh my god så gott!!!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0