Stuvade makaroner med köttbullar

Söndag 2 Maj:

Ja, jobb igen då! Bara att knalla iväg och knega...



Efter jobbet sen lagar min älskling mat till oss, gourmetmiddag såhär på helgen...



Hon sliter å står på vid spisen..



MEN VÄNTA NU!! :oS
Vad tänker hon med det här... rullar iväg köttbullar till mig på golvet som om jag vore en hund, här älskling får du... Alltså katterna, dom får åtminstone en skål på golvet... ;oS  



Alltså, man kan juh inte va så söt alltid... vi är slitna och hängiga och går omkring i våra slackerkläder... men skit samma, för vi tycker om varann ändå!



Dagens gourmetmiddag var det ja!
Stuvade makaroner med köttbullar (och saltgurka för min del).



Och så Pepsi Max, för Cola Zero'n var slut.. *mutter*


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0