Solning + lågt blodtryck = :oS

Mickis har suttit och kollat på serier hela morgonen nu.
Jag gick istället iväg och solade lite. Hade tid så tog lite längre tid. Dumt! :oS

Solning i stå-upp-solarium + lågt blodtryck = Oooops!


Eftersom jag har så lågt blodtryck kan jag bli svimmfärdig av att bara stå rakt upp stilla en längre tid. Värme på det gör inte saken bättre.

Och när man står i solariet har man juh inte koll på hur lång tid som gått och som är kvar!
Nu började jag känna mig svimmfärdig och försökte med de vanliga knepen, trampa och jadajada... men det funkade inte. Till slut fick jag öppna solariedörren och "rusa" ut. Då var det iofs visst bara typ 15 sekunder kvar av tiden.
Fick lov att sätta mig på det kalla golvet, för det bara snurrade när jag gick runt där i rummet...


Efter att ha fått sitta på golvet en liten stund var jag sen pigg nog igen att gå ut.

En sväng förbi livs och tjacka lösgodis - sockerkick needed! ;oP

Sen hem och muppa i soffan...
Micaela kollar fortfarande på sina serier.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0