Putsar mig själv och hemmet....

Lugn och slapp dag hemma igår, utöver lite plockande och städande i vardagsrummet.
Höll mig iaf inomhus trots att solen visst behagade att titta fram.


Bebis passade på att sola sig framför balkongdörren.



På eftermiddagen sen tyckte jag att jag slappat tillräckligt. Enough.
Dags att göra något!

Och OM det var på sin tid att jag tog tag i vaxningen!!!
Man kan juh inte gå runt och se ut som en bergsgorilla! Eller man kan väl - men inte jag!!



Vaxningen tog sin tid, som vanligt...
..och sedan skulle det juh tvättas burkar, lock, strippar... *pust*

Sedan dags att rensa kattlådan, igen!



Och så städa hela toaletten!



Vaxstripparna tvättade - nu på tork! ;o)



Rensade och tvättade hårborsten också - som ny! :o)


En dusch på det... dags att ta hand om sig själv lite.
Vaxning avklarad. Nu peeling, kroppsborstning, rakning etc.

Och sedan över till att städa köket då!!

Känner mig duktig! :oD

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0