Parkhäng!

Lördag 15 Maj:

Jobbdags för mig igen då.
Innan jag går hemifrån myser jag lite med flickvännen. Undrar vad hon ska göra idag...
"Inget. Bara vara hemma. Jag vill bara mysa med dig hemma ikväll." Jag tror inte på henne, utan tror att hon skall gå till parken sen med sina vänner. Hon irriterat: "Neeeeej varför tror du det?? Jag vill bara va hemma med dig! Vill DU att jag ska gå eller?"
Nej, hon får gärna gå till parken om hon vill, jag har inget emot det. Och jag vet att hon kommer göra det, oavsett vad hon påstår! Jag känner nog henne!! ;o)

Under dagen på jobbet sen ringer hon upp mig. "Jag tänkte gå till parken och dricka lite öl!"
Hahahahahaaaa mmmhhmmmm....
Jaja, som jag trodde!!!
Och jag visste juh det, så jag var lite förberedd iaf och hade extraskor med mig m.m. Heheh.. ;oP

Så efter jobbet, vid fem, åker jag också och sätter mig i solen i parken och hänger. Dricker cider. :oD



Gitarrer fanns på plats.
Och flera som ville spela. Samtidigt. :oS




Micaela spelar. :o)





Micaela brottas - som vanligt!





När vi fått nog av solen förflyttar vi oss inåt. Dalahörnan.
Och det blir mer gitarrspelande och sång.




She's drunk - men hon kan fortfarande sjunga! :o)




Lite skönsång... fyllesång... ;oP





Allsång... Hallelujah!!
Låter som värsta jävla sektmötet juh, hahah... ;oP



Han blev inspirerad av Mickis spelande och sjungande
och hämtade en gitarr han med!
Han ville spela tillsammans med henne... men hon var för full. Så hemgång för oss istället! ;o)



Hemåt över bron...



Linslus hoppar framför kameran!




Och hon bara poserar och poserar min vackra! :oP



Näääästan hemma!
Nämen oj, Mickis tycker den stora gröna gräsmattan ser lockande ut!
Och vi lägger oss där en stund! :o)



Mys!








SÖT! Och full...






Och plötsligt kommer det en lösspringande rottweiler och hoppar på oss!!! :o/
"Det är bara en valp!!"
Mmm ehh joo visst, valp!? Haru sett hur stor din valp blivit!?!?! :oS








Klockan är bara halv elva!!!! Hahah...
Men Mickis har suttit i parken och druckit öl sen typ ett, två..?
Och jag sedan halv sex...

Dags att gå hem!!! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0