Pannkakor med sylt och rosa grädde!

Tänk att man har en sån underbar kvinna som står och slavar vid spisen när man kommer hem sent från jobbet!



Står hon å steker pankisar till oss. :o)



Yammiii!!! I love pankisar!
Och så min rosa grädde!! ;oD



Jordgubbssylt till Mickis och hallonsylt till mig. :o)




Efter maten sen fikadags i soffan.
Kaffe för Mickis.
Kanelbulle och smultronthé för mig. Nyinköpt thé - god var den. :o)


Nu mysdags. Ska kramas lite med min underbara flickvän. Tänk vilken tur jag har som lyckades fånga henne!!!

Fast innan, måste bitcha liiite.... JAG HAAAATAR MENS!!!
Så klart slut, för nu... Hahah... :oP

Nu vill jag ha en kraaaam... så hejpårejhej!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0