När hände det här? :oS

Frulle med flickvännen...


Hon tyckte visst jag var söt igår när jag var och handlade.
Jag ville ha någon annan god frukostfil, omväxling, så köpte Smultron/Röda vinbär/Jordgubb till mig! Men självklart köpte jag även flickvännens favvo, gamla hederliga jordgubbsfilen till henne. Sött? Njae, självklart tyckte jag.


Tyckte nog för övrigt att Smultron/Röda vinbär/Jordgubb inte var så kul omväxling från jordgubbsfil nu när jag tänker efter och smakat på det. Vet inte vad jag tänkte där... :oS Visst smakar det lite annorlunda men något som skiljde lite mer i smak kunde jag väl kanske hittat på... jaja...

Det här upptäckte jag imorse när jag kollade ut från köket!
När hände det här!?!? :oS


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0