Mickis - Hero

Ja, igår när Mickis satt och spelade gitarr & sjöng så fick jag inte filma henne - men jag är evil, så jag smygfilmade och fick med ljud åtminstone. :oP

Då ville jag ha någon lite roligare bild till det hela idag istället för en skitirriterande flackande närbild på soffan. Testade två olika program för att få till det... och valde bara första bästa bra bild jag hittade.
Resultatet blev följande.
(Observera att jag egentligen bara ville ha en stillastående bild där! Men programhelvetet var juh tvunget att på egen maskin flasha till det så man spyr...)

VARNING: Det är så äckelsött så man vill kräkas! Men ett tips är att blunda och bara lyssna!! ;o)




Asså den där videon är så jävla för mycket!!!!!! Hahahahahaaa, jag skäms seriöst, även om det inte var riktigt det här resultatet jag var ute efter!!
Men vaffan, jag bjuder på det!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0