Lugn fredagskväll i min ensamhet. :o)

Fredag kväll 14 Maj:

Efter jobbet åker jag direkt till Sydpoolen och simmar i 45 minuter.
Och passar såklart på att basta också, som vanligt.
Skönt! :o)

Sedan är det en lugn och fridfull promenad hem.
Ingen bråttom här inte! Flickvännen är ändå inte hemma - utan på en reunion-fest.
Det duggregnar... men det gör inget. Rätt skönt ändå. :o)






Home sweet home! :o)



Jag knäcker mig en Breezer i min ensamhet och äter en Billys pizza.
Smarrigt!


Skönt avslappnat.
Jag är ändå trött, så det är rätt skönt att bara få va'...

Sen så börjar juh Mickis ringa, messa och skriva på Fejjan att hon saknar mig så mycket och vill absolut att jag ska komma och festa med dem....
...men jag blåvägrar, trots ihärdiga övertalningsförsök!
Visst, jag brukar typ alltid vara på och hänga med på allt men...
1. Jag är trött. Behöver sova. Jobbar imorgon.
2. Jag vill inte tränga mig på!!!!! Tycker hon kan umgås med sina vänner ifred utan mig - de skulle juh trots allt ha reunion...

Jag går istället och lägger mig strax efter elva, skööönt! :o)
Men så kommer darlingen hem tidigt iaf, redan innan halv ett klev hon in.
Dygnsur (tydligen regnade det lite mer på natten och Lelle skjutsade hem henne på cykel). Och packad. Och vill förståss gosa. Jahap ja. Bara å gosa då...
Ja det är förståss skönt att ha henne hemma - för att jag saknar henne såklart när hon är borta. Plus att då vet jag att hon är hemma i säkerhet och inte ute på vift, däckad på nåt olämpligt ställe typ... Men jag hoppas att hon hade kul iaf! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0