Jooooobb igen!

Söndag 16 Maj:

Jobb igen!
Inte så farligt ändå. Även om jag drack igår så kom jag också i säng tidigt! :o)

Trist väder idag, regnar lite smått. Ganska skönt det faktiskt. Så jävla tråkigt med solsken när man själv måste slita inomhus!


Jobb, jobb, jobb...
Jävligt nöjd med våra insatser i helgen. Vi har jobbat på så duktigt så! :o)

Ikväll blir det hemmakväll och hemkörning av pizza! :oD
Men sen får det fan räcka med pizza nu!!!!!



Åå berättade inte om dom charmiga killarna som gick bakom mig och Mickis över bron inatt!
De upptäckte att vi var två tjejer och såg att vi höll hand och pussades lite ibland. You can imagine!?
Efter att ha diskuterat högljutt med varandra, så vi ska höra såklart hur nice det är med flator, kommer de ifatt oss...
Ena killen: "Ååå jag älskar lesbianer!!!"
Mickis: - "Good for you."
Samma kille: - "Tjejer, vi 3 har något gemensamt. Vi jagar alla fitta."
Jag: - "Ja förutom att jag inte behöver jaga. Det bara kommer till mig!" ;o)
Killen: - "Umhh ee joo... neee asså, jag behöver juh inte heller jaga..."
Heheheh mmm....

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0