Inte på topp - men top performer! ;oS

Igår, måndag 3 Maj:

Jag är ledig från jobbet.
Seg hela dagen. Gör typ INGET. Bara hänger i soffan. Känner mig febrig igen. :o/
Enda gången jag reser mig upp från soffan är för att gå och värma lunch, lite IKEA-pizza.

Sen går jag på eftermiddage ut på en liten promenad för att möta flickvännen efter jobbet.
Och så en minipromenad till Willys sen också för att handla såna där tråkiga saker som kattsand, tvättmedel, diskmedel, toapapper... *gäsp*

Så blire middag då. Och vara social...



Och där skymtas också vår nya blomma!
Den kom Micaelas farmor och pappa med i lördags på födelsedagsfikat. Jättefin! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0