I'm building a home for me and my baby! ♥

Torsdag 29 April:

Så här ser det ut hos oss just nu då...
Jag mår ingen bra. Superallergisk? Förkyld? Febrig? Vet inte. :oS Men det är fint hemma nu iaf! Alltid nåt. :oD

Hallen är klar nu, färdigmålad alltså. Ska juh få upp grejer sen också, när någon vänlig själ med borr kan hjälpa oss!! HELP!!! ;o)

Okej, inte så fina bilder nu... men iaf...
...får fota och sätta upp snyggare bilder nån annan gång! ;o)



Nya gardiner på plats i vardagsrummet.
Blommor på fönsterbrädan! (Får se ur länge jag lyckas hålla dem vid liv!?! :oS)
Och ommålat här med!



Ja.. och nya filtar och soffkuddar också! :o)


Jag tar min uppgift som flickvän på fullt allvar och bygger ett hem för mig och min älskling! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0