Gummistövelsdags...

Söndag 23 Maj:

JOBB IGEN!

Tar på mig sommarklänning och sandaler.... och så påpekar Mickis att det regnar!!! :o/
Jaaahapp, vaffan nu då!?
Drar på mig kofta... men skor då!?!
Leta, leta, leta...
Hittar typ pumps, sandaler, pumps, sandaletter, tygskor, pumps, vinterstövlar, pumps, pumps, pumps... gummistövlar!!!


Mina rosa gummistövlar med äpplen på!
Köpta från barnavdelningen. Ibland är det bra att ha små fötter!!! ;oP
Skönt att de inte kostade så mycket (knappt 60 spänn med personalrabatten) eftersom detta var bara andra gången jag använder dem... heheh...

Fortfarande barnbidragshelg... dvs MYCKET ATT GÖRA!!!
Slit, slit, slit... helt jävla kaos i butiken!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0