Fritids är öppet!

Efter middagen igår blev det underhållning i form av Rock Band.
Spelade med vårat band What Ever!
Jag fick lov att köra trummorna, för gitarrerna var upptagna.
Mickis vägrade sjunga, bandsvikaren. Så hon satt istället och spelade poker så länge.
Men vi klarade oss utan sångerska iaf och jag fick en efterlängtad achievement när vi tog flygplanet! :oD
Ja alltså, jag har juh fått planet förut när jag spelat men av någon irriterande anledning har jag inte varit inloggad med min profil de gånger!!!! :o/ Men nu så...



What ever!



Alla trötta...



...får bli tidig kväll!



>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Abelmerete

nice site keep it up ok

2011-03-08 @ 13:46:08
URL: http://abelmerete.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0