Födelsedagsfika med jordgubbstårta!

Lördag 1 Maj:

Inga demonstrationståg här inte. Never.
Bakis, sovit några få timmar bara!
Upp å städa upp efter festen! Bara röja på, shit vad det såg ut!!!!!!!!!!
Micaelas farmor och pappa ska komma på födelsedagsfika idag. Blir första gången jag får träffa honom. :oS
Och så är tanken att jag ska baka tårta också... shit.. till farmor och pappa och min älskling, shit shit shit...

Mickis vill också packa upp sin nya keyboard nu! Såklart. :o)




Och plinga lite på den... :o)
Jag bakar tårta så länge.


Jag fick krav från Mickis på hur hennes tårta skulle va, för annars skulle hon inte gilla den!
Hon gillar tydligen inte tårta. Bara om den är som hennes mammas.
Jahapja, bara försöka då... :oS
Men efter de direktiv hon kom med insåg jag att det var bara att göra tårtan nästan som jag alltid gör, inga konstigheter. Så gör jag alltid. Fast jag fick skippa banan nu, annars lika. :o)



Och kaffet kokades i den nya kaffekokaren som hon fick av Jeanette i födelsedagspresent. :o)
Men thé till mig som vanligt! Kommer aldrig bli vuxen nog för att dricka kaffe!! ;o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Linda och Noah

Ser verkligen god ut!

2010-05-03 @ 13:53:58
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0