Dags att ta hand om sig själv kanske..? :oS

På hemvägen från promenaden imorse svängde jag in på solariumet!
Jobbar hårt på att få en bränna. Det går dock inte som jag vill, utan rätt dåligt. Fortfarande BLEK! :oS



Jaja bara kämpa vidare med färgen... :oS

Och formen. Känns som det enda jag går runt i numera är mina slacker/träningskläder!
Man måste juh va redo att röra på sig. Typ...
Och så blire juh lätt så här när man är ledig och bara hänger hemma. :oS Borde kanske göra nåt egentligen - men vad!?!
Plus att jag känner mig ändå bara tjock och ful, så orka försöka göra sig iordning, göra sig fin...
Får kämpa på och loooosa dom där jävla extrakilona nu och sen  bry mig om att försöka göra mig fin! Tills dess, risiga jag:


Vid närmare eftertanke kanske jag borde skärpa mig och inte gå runt och se ut såhär dagarna i ända om jag vill kunna behålla min heta flickvän!! :oS
Hur kul kan det liksom vara att behöva stå ut med det här:



Mmm fortfarande osminkad. Kommer faktiskt inte ihåg när jag drog på mig spackel sist!!? :oS
Shit alltså...


Ja okej... nu inser jag liiite iaf vad jag pysslat med... får sluta upp med detta. Vill som sagt att hon ska fortsätta vara kär i mig. Så nu ska jag gå och ta hand om mig själv lite!

Typ dags att vaxa sig, duscha, sätta på mig nåt annat än träningskläder... :oS
Ja mmm vi får se hur långt energin räcker... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Xmickis

Hehe men älskling... Jag älskar dig oavsett om du har smink på dig eller inte! Tycker ju att du är världens vackraste å finaste!!! Älskar dig baby ;)

2010-05-11 @ 14:38:52
Postat av: Oh Mira

Älskling, det var juh inte bara att jag inte sminkar mig som var grejen. Utan att jag inte sminkar mig, har gått upp i vikt, orkar inte sätta på mig fina kläder - utan går runt i tränings/slackerkläder, gör inte i ordning håret, vaxar mig inte, plockar inte ögonbrynen, orkar inte bry mig om peeling å grejer, naglarna är avbrutna omålade och bara hemska... osv osv...

Känner mig inte speciellt fräsch eller snygg så att säga.

MEN jag älskar dig med! Och jag ska försöka skärpa mig!!

DU är för övrigt världens finaste!!!! :o)

2010-05-11 @ 15:00:51
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Xmickis

Okej... Fixa!!! Hehe för mig spelar det ingen roll, men jag vill att du mår bra så do it!! Puss puss puss!!!

2010-05-11 @ 15:34:17
Postat av: Oh Mira

Jag ska, jag ska...!! ;o)

PUUUSSS!!!

2010-05-11 @ 17:09:47
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0