Balkongsolning!

Måndag 24 Maj:

Jag är ledig nu.
Extra semestervecka har jag bestämt mig att kalla det för! ;oP Jobbar endast fredag...
Går dock upp tidigt på morgonen eftersom Mickis ska iväg och jobba...
...hon har minsann ingen semester nu inte - tvärtom. Kommande 2 veckorna busy busy busy... de ska ha kurs på jobbet... Så jag lär väl inte se röken av henne! :o/

Idag lyckas jag få på Mickis hennes "nya" vita tygskor för första gången!
Hittills har hon juh bara använt de svarta tygskorna...
Och så gräver hon också fram ett par "nya" kortbyxor från garderoben.. jättesnygga! :o)



När Micaela dragit till jobbet och solen börjat kika fram är det dags för balkongsolning!!!
Bara på med bikinin och uuuuut i solen...



Drar med mig min laptop ut på balkongen så jag kan passa på att lyssna igenom alla årets Eurovisionlåtar (igen!!)... för imorgon är det juh dags för första semifinalen!!!!!
Laptopen får en kofta över sig så den inte bränner sig i solen! ;o)



Laptopen må va ljusskygg men jag lapar sol jag...



Zombie trivs också ute på balkongen - men helst i skuggan!



Bebis vänder i dörren, hell no att hon tänker ligga här ute och stekas!!



Jaja ett kräk iaf som håller en sällskap...




Han spanar på passerande hundar...



>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0