Årets första balkonggrillning!

Fredag 21 Maj:

Invigning av vår elgrill som vi fick av de snälla tjejerna på vår inflyttnings/födelsedagsfest! :o)
Dags att grilla på balkongen! :oD

Slänger på lite fläskfilé på grillen, vitlöksmarinerad. Mums!



Och slänger ihop en sallad medans maten blir klar.



Spännande att se hur köttet kommer att bli!



Mickis dansar medans jag håller koll på grillen. :o)



Börjar se färdigt ut! :oP




Potatisen vi skivat och kört i ugnen är också klart!





Matdags!



Egengjord klyftpotatis med grillad vitlöksmarinerad fläskfilé, sallad och bearneisesås. MUMS!!!



Den grillen kommer att användas igen!
Såklart inte som kolgrillat men mycket bra alternativ! :o)



Matkoma! Och ett par öl/breezers senare. Smokeytime!




Fjortisar passerar utanför och letar efter fest.
De stannar och hänger nedanför och en av dem skall efter ett tag pinka i buskarna. Då kan jag inte låta bli att ropa "Vi ser dig!!" Mickis och Jenny tyckte inte det var kul.... och då blev jag grinig.



Sen blir Mickis grinig för att jag är sur.
Och Jenny drar hem.
Hahah...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0