1½h idag också, duktigt... men nu fryyyser jag igen!

Tredje dagen i rad nu, börjar dagen på samma sätt.
Fast idag drog vi oss i sängen en halvtimme extra, för vi var fan helt döda båda två.
Men sen vare upp, fixa & äta frukost, borsta tänderna, dra på sig kläder och dra ut på promenix!


Vinterjackan fick det bli idag med. Kanske för varmt egentligen men för kallt utan så...



Mys. Även om vi gick tysta mestadels av vägen. Trötta.
Men man behöver inte alltid säga så mycket.



Lämnat av Mickis... hahah låter som jag lämnat barnet på dagis...
...jaja iaf, tillbaks hem igen då.



Det vart 1½h's promenerande idag också då. :o)

Nu hemma, frrrryser!!!
Jag är seriöst helt jävla knottrig! :oS



Okej, kanske inte syns så bra på bilderna men det är fan sjukt att man kan bli så knottrig ens!!
Jag håller på att frysa ihjäl känns det som!!!!


Hur ska jag orka få någonting uträttat nu..? :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0