Shopping, fix oxh party på fredagsmenyn...

Fredag 26 Mars:

Börjar fredagen med att sitta och vänta på Jenny som skulle kommit hem till mig till 10:30 och färga mitt hår! De blonda partierna skulle tas idag! Men hon kommer aldrig... :oS
Får till slut ringa och väcka henne och stressa på lite... men känner sen mig för stressad för att hinna med håret. Mycket som ska hinnas med idag!


När Jenny till slut kommer möter jag henne med mina kassar med pantflaskor.
Lika bra att panta lite när vi ska promenera ut till Moraberg,
går juh ändå förbi Weda då!

Sen blir det en massa affärer och shopping ute i Moraberg då!
Behöver köpa grejer till hemmet, målarfärg, penslar, tapeter och hyllor till badrummet!

Några tapeter blir det dock inte, för jag fick beslutsångest! Får vänta lite då...
...men resten fick jag... och en massa annat, så klart! ;o)



Nya kattmatsskålar... och rosa kattbajspåsar! :oP



Efter lunch på McDonalds en sväng hem en stund... lämna av grejer...

Medans jag väntar på att Jenny ska bli klar hemma hos sig testar jag att sätta upp mina nya badrumshyllor! Och upptäcker att de inte går att sätta upp!!! :o/
Får köpa nya på stan och lämna tillbaka dessa då... :o/

Till slut tröttnar jag på att vänta på Jenny och går iväg för att möta henne... 
Ner på stan för mer shopping då!!! ;oP



Folksamling vid Politikertorget...



...Ola sjunger!



Handlar en massa mer då!
Bland annat badhanddukar, hallkrokar, muffinsformar å så...
Systemet också såklart! Party ikväll! :o)

Sen då hem till mig igen. Och laga mat med Jenny.
Vi ska äta tacos ikväll! Smarry!! ;o)

Och ja, min sönderslagna ljuskopp ligger kvar i sopskyffeln. Pallar inte att slänga det, så jag överlåter det åt nån annan... Vem vet, kattdjäveln kanske tar hand om det... !?! :oS



Jag hackar och skär...



Och till slut får vi äta tacos då! Jag och Jenny.
Mickis sitter på jobbet och dricker öl med sina arbetskamrater. Afterwork.



Och efter maten är det dags för mig att stassa om till partyoutfit! :o)



Efter några cider hoppar sen jag och Jenny i en taxi och åker ner till CP och möter Mickis!


Hänger på CP en stund med Mickis och de andra....
En av mina kunder på jobbet sitter där med de andra när vi kommer ner... och talar sen om för mig hur vacker jag är. Och att jag alltid är så glad och snäll på jobbet. Ehhm ja joo, det är jag juh - jag måste det!
Jag försöker att undvika att prata så mycket med honom... för jag vill helst inte get too involved med kunderna... Jenny förklarar iaf för honom att jag gillar tjejer... Jaja... undrar om budskapet går fram... :oS

När vi ska kila iväg till nästa ställe sen då så tränger sig den här killen in emellan mig och Mickis när vi pratar - och tydligen tar på mig. Nej itne taffsar men han tar på mig... Och då lackar Mickis ordentligt och puttar bort honom. Jag går såklart emellan.. och några fler också tror jag... Annars hade hon börjat slåss... :oS Åsa får lugna henne lite...

Sen Sailors grave då!
Det är rätt dött... och vi sitter och beklagar oss över detta, för att sedan inse att klockan är knappt 22 än!! Hahah...
Jaja, vi får iaf nog av stället och drar iväg till Crocs istället, eftersom några i sällskapet tydligen hamnat där istället! Får möta dem då... men av något missförstånd så går de för att möta oss också och vi går om varandra... Vi stannar dock därborta... mer folk.
Träffar Mickis "brorsa" Kenny.
Dansar lite.

Sen upptäcker Mickis att hon tappat sitt bankkort - och flippar totalt.
Det går inte att spärra kortet via telefon tydligen eftersom de ändrat öppettider!!! Så vi slänger oss i en taxi och åker hem så hon kan överföra pengarna från kontot ifall någon skulle ha snott eller hittat hennes kort! :o/

Natten slutar med sura miner, Mickis röker inomhus i det nymålade vardagsrummet och jag sover sedan i soffan! Yey... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0