Mysdag då? Näää inte direkt va.... :oS

Måndag 15 Februari:

Blev inte till att äta den där jäkla Alla hjärtans dag-middagen idag heller. Inge mys idag inte, tvärtom.
Inte direkt trevlig dag. :o/
Laddat in bilder och filmer från helgen från min kamera till datorn och kikat. Och inser att det inte alls är så att det är jag som överreagerat på saker på fyllan, som jag tidigare tänkt i efterhand. Utan jag har faktiskt haft anledning till att reagera, verkligen!
Och jag reagerar nu!! Det gör jag verkligen...
Blir dessutom arg på mig själv för att jag är en sån mes och bara tagit det... :oS
Mår inte så jättebra kanske idag...
...och så blir det såklart tjaffs med flickvännen. :o(
Och hon mår inte alls bra heller idag och allt blir bara skit... :o(

Men jag tänker inte ladda upp filmerna jag har, för de får förbli privata...
Nej det är inga nakenfilmer, hahhah... men det känns bara inte kul att lägga upp dem...
Låt oss gå vidare istället...
Nu har det liksom pratats om det som hänt och pågått... och förhoppningsvis händer sånt inte igen!!!

Och jag och Mickis blev sams på kvällen igen...
Mmm... jag älskar henne.

Den mysiga Alla hjärtans dag-middagen fick juh vänta då... istället prat och hemlevereans av pizza...

I övrigt känner jag idag ungefär...
Hey hurraaa, jag har sån mensvärk så jag dör vilken sekund som helst! Så tack och adjö! :'o/ (Om jag mot förmodan överlever, påminn mig att byta kön innan det är dags nästa gång! Alltså inom en månad!)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0