Mickis potatisgratäng med kött och min sallad! ♥

Lördag 6 Mars:

Efter 3-4 timmars sömn är det dags att masa sig upp och iväg till jobbet! :oS
En kall snabbdusch, värktabletter och bakisCola så går det finemang! Såklart... :o)

Får snabbvisit på jobbet under dagen av Mickis och Daniel, som varit och käkat bakismat ihop...

Efter jobbet sen överraskar flickvännen mig när jag kliver in hemma hos mig. Hon håller på och lagar middag till mig!
Potatisgratängen står i ugnen och köttet snart klart.
Jag ställer mig och slänger ihop en smarrig sallad lite snabbt och voila har vi en mysig middag med tända ljus!
Och det är juh så jävla GOTT!!!
Hon är fan en mästare på potatisgratäng!! Kan ärligt säga att hennes potatisgratäng är den godaste jag ätit! Och jag älskar vitlök! ;oD



Efterätt = Ostbågar! Ja vi är bakis... ;o)
Vi är trötta och bakis - och somnar tiiiiiidigt, typ vid 22, på en lördag... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0