Hockey, bråk, middag ute och CP...

Torsdag 25 Februari:


Morgonen börjar med en tiiidig väckning.
Hinner först se Finlands 2 mål, de vinner sin match.  :oD

Sedan glor jag på Sveriges match också och ser dem förlora sin. :o/

Observera att jag numera alltså håller på både Finland och Sverige!
Inte de gamla fasonerna då man hoppades på att Sverige skulle förnedras och komma sist, hahah...



Hockeyresultaten leder sedan till bråk mellan mig och min flickvän.
Hon "skämtar" med mig och spelar sur...eller nåt...
...och jag är TRÖTT och blir sur för att hon säger fel saker...
Det hela bara eskalerar och vi har ett otrevligt distansbråk via Facebook, SMS och telefon då.
Hon är på jobbet och jag ska likaså in till jobb för personalmöte idag.

Efter jobbet sen när vi båda kommit hem, till mig, så lyckas vi iaf bli sams igen.
Men det var fan inget trevligt bråk det där! :o(

Vi är sams någon timme... för att det sen ska uppstå sura miner igen! :oS
Lagom till jag ska dra iväg ut och käka middag med Jenny...
...Mickis ska bara sitta hemma (hos mig) och glo tydligen.


Ja, jag och Jenny går iväg ner på stan och sätter oss på en restaurang, som jag aldrig minns namnet på!! :oS

Förrätt: Vitlöksbröd med tzatsiki! :oD



Jennys mat: Ceasarsallad med kyckling.



Min mat: Dagens vegetariska pasta!



Mätt och belåten (?)...
Ser ut som jag är helt färdig och maten ska komma upp igen, men men...  ;oP



Efter maten känner jag för att dricka nån cider till...
Where to go, det är en torsdag... :oS
Funderar först på att gå till grannstället bara men sist jag var där så var stället typ tomt...
...så jag föreslår CP. De spelar juh rockmusik också...

...och när vi kommer till CP hör jag redan utanför att det är bra musik - The Muse... :o)
På vägen in får jag dock en bad feeling men ignorerar den...
...skulle inte ha gjort det.
För joo, Mickis vänner sitter där. Jag känenr dem knappt och jag är osocial. Hummn, jobbigt det blev... Vad gör man liksom, låtsas som man är blind och inte ser dem.. !? :oS
Vi beställer varsin cider i baren iaf.
Jenny: "Mickis sitter där också."
What the fuck... orka.
Känner mig nu ungefär såhär: STALKER! Jag vill döööö och sjunka genom jorden... :o/ 
Så vad gör man nu då...
En normal människa hade antagligen gått fram till sin flickvän och hälsat och satt sig där...
Jag - jag låtsas att jag inte finns där, hittar ett annat bord och bänkar mig där. Hoppas på att förvandlas och bli osynlig! :oS
Funkar det tror ni? Nää just det, nej. Klart inte. Awkward.
Jaja le och lämna ångesten till imorgon kvinna...
Svårt bara när...
Johan: "Kommer du och kollar upp vad Mickis gör?"
Ummhh joo, för jag visste juh att hon skulel va här! För hon sa att hon skulle sitta hemma ikväll!!!!!!!!!!
*suck* :o/
Jaja, lämna stalker-ångesten till imorgon... försök le och va glad...






Får iaf se lite av damhockeyns bronsmatch på Mickis iPhone...
Det är juh Sverige-Finland där....
Finland vann.





Fråga mig inte vad jag pysslar med... leker iaf med den där jävla iPhonen...
Minns inte vad jag gjorde... :oS



...men jag fattar mig inte riktigt på den där luren, så därav min CP-min... hahah... ;oP



Jaja, får hjälpa Mickis hem sen...
...för hon vet fan inte ens hur man skickar en SMS-biljett till bussen!
Och det snöar och är för kallt för att orka gå hem...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0