Gräddstuvad pyttipanna och sedan MYSKVÄLL!!!! ♥ ♥ ♥

Tisdag 9 Mars:

Efter jobbet har vi beslutat oss för att äta något snabbt och enkelt. Vill ha hemlagat men inte behöva tillbringa hela kvällen i köket! :o)


Visst har jag fina grytunderlägg förresten!? Sjääälvklart rosa! ;oD



Mysbelysning med doftljus till middagen! :o)
(Som doftade först när man släckte dem!! Vad är vitsen med det!? :oS)



Gräddstuvad pytt med stekt ägg. Mickis fixa. :o)
Men ingen av oss var stark nog att få upp burken med rödbetor, så jag fick va utan, hahah...


Efter middagen tände jag en av mina rökelser och ALLA mina miljoner ljus i rummet och sedan var det dags för den EFTERLÄNGTADE myskvällen för oss själva!!! ♥  ♥  ♥ 

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett tips när ni inte får upp "burkar" gör ett hål i locket... då kommer det inte luft å de e super lätt att öppna... ta en kniv å hugg ;)

2010-03-12 @ 15:57:09
URL: http://sadeer.webblogg.se/
Postat av: Oh Mira

Aahhh smart, tänkte inte på det! Hahah.. ;oP

2010-03-13 @ 13:16:17
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0