Världens sämsta film? Å så Dala på det...

Fredag 11 Juni:

Upp på cykeln igen vare... hinner bara 30 min.



Sen iväg hem till Jenny!
Käkar middag tillsammans. Blir korv med bröd och saft, avancerat sådär...


Och så film och chips!
Jenny har lurat mig!!!!!!!!!
Hon sa att hon ville ha sällskap å se en skräckfilm!
Javisst, jag gillar skräckfilmer så kör... :o)
När filmen börjar sen så säger jag nästan direkt att man bara får känslan av att det är en riktigt skumm film! :oS
"Men det är det också!" Jaha... hur vet du det..?
"Ja han ska juh göra en mänsklig tusenfoting!"
VA!?!? Are u shitting me!?! :o/
Behöver jag säga mer!?! Filmen var inte bra! Hahah...
Thomas kom också och glodde på filmen med oss. Så han förlorade liksom mig 1½h av sitt liv där. Grattis! Hahah...

Efter filmen får jag skjuts av Thomas till Dala, där min flickvän sitter.
Under kvällen har vi SMS-tjaffsat, då hon inte ville gå hem ensam på natten.. och jag inte kunde komma ut för jag hade annat för mig... Men jag ville att hon skulle sova hemma! Så jag har sagt att jag skulle möta henne då. OCh voila där var jag nu då... Fast nykter å allt. :oS Å så känns det mongo att bara dyka upp sådär... även om hon innan tjatat om att jag skulle komma! Man känner sig ändå så jävla stalker och påträngande... men jaja... :oS

Mickis försöker supa mig under bordet iaf..? :oS
Breezer, Breezer, lakrits shot, Breezer...



Stadig på handen? :oS



Och så ville Mickis iväg på efterfest också... Det är väl okej?
Jaaaa självklart, det är juh några timmar kvar tills jag ska upp och jobba!! :oS

Gitarr och munspel...



...och min alldeles egna sångfågel.



Taxi hem!
Några timmars sömn!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0