Vad tar man på sig i regnväder..!? :oS

Fredag 18 Juni:

TVÄTTDAGS!
Tur att man lyckades få en tvättid till idag iaf. Fick gå med bikini igår.
För kattjäveln var juh på min låda med underkläder... :oS ALLA mina underkläder! :o/ Med andra ord lite kris...
Ja alltså såklart det inte kom på ALLT... för jag har ta mig fan MYCKET underkläder! Har juh fix för skor och underkläder så... Men ja alltså, jag hade ingen direkt lust att känna eller lukta mig fram till vad som var ok och inte... u know.. :oS
MYCKET tvätt idag då.. ooorka... men vaffan bara underkläderna fyllde juh fan nästan en sån där stor maskinjävel...


När tvätten är klar äre bara att svida om för lunch på stan med mamma och syrran...
Det regnar!! Hatar när det regnar på sommaren! Man har juh liksom inget vettigt att ta på sig då!!! :o/
Jag får ett infall och lånar ett par baggy braller av Mickis...


...och sen känner jag mig som ett mongo på stan!
Känns sååå inte jag! :oS
Känns också som det står skrivet i pannan på mig: "DYKE!" Fast det är nog bara jag som är ovan...!? Eller.. :oS

Mamma var för seg... så lunchen blev med syrran bara istället.
Vi gick till Café Milano och käkade lasagne.


Shit va gott det var!!
Verkligen värt! Ska definitivt äta det igen!!
Synd att jag itne provat innan utan kört på tacoplate bara... men nu vet jag! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0