Tvättdags IGEN!

Fredag! Ledig även idag. :o)
Tyvärr dåligt väder! :o(
Men så har jag juh tvättstuga så WTF...




Ja på den här bloggen är vi inte rädda för att visa oss au naturelle
osminkade och oretuscherade! ;o)



Ja och tvättstuga brukar juh betyda tvättkläder, dvs de fulaste kläder som blivit kvar i garderoben, som man i normala fall aldrig skulle visa sig ute i!!
Men jag orkade inte riktigt med det idag, så jag greppade bara några av Mickis plagg som låg på soffan! Det är några av de kläderna som jag shoppade till henne förut - men som hon inte använt ännu! :oS

Och så här mongo ser jag ut i baggypants och en lös tröja!
Varför kan inte jag vara lika het som henne i sånt!?! :oS Fan va soft liksom!!



Å så en bara för min älskling!
Med baggypants och high heels! ;oP
Hahahhah...



Dagens brunch:
Persiko/hallonlättfil med Cheerios och russin, 2 mackor med pumpafrön toppat med lördagskorv, lakritsthé och Cola Zero på det! MUMS!! ;oD



Så jädrans gott det där nya brödet med pumpakärnor är!!! Shit liksom!!
Men inte så mättande, bara luft juh... :oS



Är faktiskt lite stolt! För nu har jag tagit mina tabletter varje dag här... i säkert 2 veckor eller nåt... mmmhhmmm STOLT! ;o)



Ja, jag vet, jag såg helt störd ut i Mickis sköna kläder...
...så jag blev tvungen att gräva fram en sommarklänning iaf till när jag skulle hämta upp tvätten!


Undrar om jag skulle orka ta och cykla lite nu..? Måste juh träna...
Ska iväg hem till Jenny sen och svulla chips också!!! Jag vill egentligen inte men hon vill ha chips... och jag känner mig själv! Jag kommer att äta om det står framför mig, oavsett om jag är sugen eller inte!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fyyy, vad sugen jag blev på din frukost!! Det där såg sjukt gott ut. Älskar cheerios. Kan inte ha dem hemma för då går jag och äter dem som snacks hela tiden.

2010-06-12 @ 22:34:01
URL: http://lulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0