Träning och shopping!

Torsdag 10 Juni:

Ledig. Går dock upp med Mickis. Bloggar järnet... segar hela dagen.

På eftermiddagen sen tycker jag att det är dags att lyfta rumpan från soffan!
Träningsdags! Nu skare cyklas på motionscykeln.



Men först lite muppbilder på moi! Heheh... ;oP





Och vad kan det komma för spännande underhållning på TV idag då!?
Oprah!! Oh the joy!
De lär ut hur man går i högklackat!!
Fan vad bra, jag som inte hade någon som helst aning!!!
Och vilka tips sen då!! Ena foten framför den andra!! ;-O



Efter 40 minuters cyklande får det vara nog! Nu har jag bråttom iväg!!
Dags att kila in i duschen! Sätter ena foten framför den andra...


Efter en snabb dusch och ombyte springer jag ner och blir upplockad av Patrik, mami & siss.
Time to hit SKHLM for some shopping!!
Neeeejj jag har egentligen inte råd! Men jag ska försöka hålla i slantarna! :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Erlandsilje

Very good guestbook. Interesting!

2011-09-05 @ 08:49:10
URL: http://erlandsilje.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0